maandag 8 oktober 2012

Een nieuwe herfst, een nieuw geluid...

Het heeft even geduurd voordat ik weer de tijd en de rust in mezelf kon vinden om een nieuwe blog te schrijven. Er is ook zoveel gebeurd de afgelopen tijd, ik denk dat ik gewoon even tijd nodig had om dat allemaal te verwerken en op een rijtje te zetten. Maar goed, we pakken gewoon de draad weer op, mijn toetsenbord en ik, en gaan gewoon weer door waar we gebleven zijn.

En ik ben toch weer een nieuwe fase in mijn leven begonnen, ik ben gestart met een cursus Stoelmassage (of beter gezegd Stoelshiatsu). Het is mijn plan om daarmee iets voor mezelf te gaan beginnen, massages geven op beurzen en evenementen, en bij bedrijven voor hun medewerkers. Wie weet zit daar een leuke boterham in, en het is in elk geval veel leuker om te doen dan werken op een stoffig kantoor. Wat houdt stoelmassage precies in? Kijk maar naar dit filmpje van een massagepraktijk in Friesland:




Dus als ik het eenmaal goed in mijn vingers heb, en ik heb mijn certificaat gehaald, kom ik graag bij u thuis om uw rug eens lekker te verwennen. Een stoelmassage bij KlaasMug, is een weldaad voor uw rug!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten